El passat mes de desembre, catorze alumnes de PFI i deu de 3r d’ESO de Salesians Sant Viçens dels Horts van visitar l’Astral, el veler de l’ONG Open Arms, amb el qual, fins la tardor de 2016, van estar rescatant del mar immigrants en pateres procedents de Líbia. Des de fa dos estius, aquesta ONG compta amb dos vaixell més grans i més preparats per fer travesses pel Mediterrani en qualsevol època de l’any: el Golfo Azzurro i l’Open Arms.

Al port de Badalona, on Open Arms té la seu, els alumnes de l’escola van ser rebuts per cooperants que els van explicar la història de l’ONG i la realitat a dia d’avui.

Una gran ocasió per despertar la solidaritat i sensibilitzar els alumnes en humanitat. Gràcies a aquests testimonis i també al fet de saber que, encara que sigui poca cosa, cadascú pot aportar el seu granet de sorra, estem educant ciutadans compromesos i crítics.