Durant els dies 15 i 16 de gener, les 22 escoles de la Companyia de Maria-Lestonnac de tot l’Estat espanyol (4 d’elles a Catalunya: Lestonnac Mollet, Lestonnac Tarragona, Lestonnac Barcelona i Lestonnac Badalona) van celebrar la trobada anual d’equips directius a Haro, La Rioja. Dies intensos de formació i intercanvi per seguir coneixent el nou model pedagògic, Signa, per reflexionar sobre la proposta evangelitzadora a les escoles i com impulsar el missatge que la institució vol transmetre a la societat.

L’avaluació, tant dels participants com dels organitzadors, ha estat molt positiva, adonant-se que el treball conjunt i la suma d’esforços de tots per un gran projecte en comú dóna encara més sentit a la seva tasca diària.