Singairlines del col·legi Singuerlín: un flaix per fer la volta al món!

//Singairlines del col·legi Singuerlín: un flaix per fer la volta al món!

Singairlines del col·legi Singuerlín: un flaix per fer la volta al món!

Al col·legi Singuerlín de Santa Coloma de Gramenet han treballat un dels Flaix Cultural que fan durant el curs, programat i organitzat pel Departament de Ciències de l’escola. És un projecte a gran escala, transversal i interdisciplinari on treballen cooperativament alumnes de P3 fins a 4t d’ESO barrejats i en espais diferents dels que utilitzen diàriament.

Enguany el producte que havien de realitzar era una guia de viatge. Se’ls va assignar un país i els alumnes havien de presentar una guia amb una breu introducció històrica i havien de facilitar diferents opcions de transport adaptades a totes les economies, classe turista, business… un lloc per allotjar-se: hotel, hostal, lloguer de cases… Un altre punt a treballar era el de la gastronomia. Havien d’explicar quin tipus de menjar hi ha en el país, els plats típics i els millors restaurants de la zona on allotgen. A més, havien de preparar un mínim de dues sortides, tenint en compte el transport intern pel país, el preu i el tipus d’activitat a preparar. El darrer punt que havien d’oferir a la guia era el d’aspectes sociosanitaris i socioeconòmics: necessitem vacunar-nos? Quina vacuna ens hem de posar? Hem de vigilar amb algun insecte o animal perillós de la zona? I, d’altra banda, quina moneda utilitza el país de destí? On puc fer el canvi de moneda més rentable? Quin és el valor de la moneda respecte a l’euro? Quins barris o ciutats són més perillosos i hem d’evitar?

“Va ser un gran Flaix Cultural, molt interessant i engrescador per a tot l’alumnat que van gaudir, s’ho van passar molt bé i van aprendre molt!”

2019-01-10T15:10:33+00:00Etiquetes: , , , , |