El passat 13 de desembre va tenir lloc l’acte de la Festa dels Col·laboradors a l’Escola Pia d’Igualada, acte presentat per la directora Natàlia Llorente i que va comptar amb la xerrada Controla les teves emocions i el volant també, a càrrec de David Bosch, director tècnic de Fast ParcMotor.

L’acte va comptar amb més de 125 persones entre personal de l’escola, col·laboradors externs, pares delegats, alumnes, membres AFA, empreses i entitats col·laboradores. També es va fer lliurament de diferents reconeixements: a l’Espai Migdia, a Andreu Trilla i a les organitzacions i empreses col·laboradores: Fundació Escola Cristiana, Càritas, La Veu de l’Anoia, L’Enllaç i Tuga

L’acte va finalitzar amb una actuació de teatre musical Tot cantant. 17 alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària van ser els protagonistes d’un espectacle que va acostar a les cançons tradicionals d’una manera fresca i divertida.