Dos grups d’alumnes de Cicles Formatius de La Salle, un de La Salle Mollerussa i l’altre de La Salle Barceloneta, rebien un premi el passat 7 de maig en la 7a Mostra de Projectes Emprenedors de l’FP a Catalunya, un acte organitzat pel Departament d’Educació que va tenir lloc al Citlab de Cornellà de Llobregat.

Tots els grups d’FP que el curs passat van guanyar un premi en concursos d’emprenedoria a Catalunya hi van poder presentar els seus projectes. En aquest cas, La Salle Mollerussa rebia el 2n premi a la Millor idea amb Saven Elèctric S.L., un projecte desenvolupat pels alumnes del Grau Mitjà d’Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques Adrian Alemán, Emma Gaya, Raul Ibarra i Ricard Moreno i que analitza instal·lacions elèctriques i aporta solucions per reduir l’impacte ambiental i generar estalvi energètic i econòmic immediat.

Per la seva banda, La Salle Barceloneta rebia el premi al Millor projecte col·laboratiu amb el projecte Yabloko, una aplicació per al mòbil que permet saber la caducitat dels aliments. El projecte l’han desenvolupat els alumnes dels Cicles de Grau Mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, Electromecànica de vehicles automòbils, i de Vídeo, Discjòquei i So, Àngel Martín, Iván Konstantinov, Jordi Domènech, Xènia Lladó i Arnau Bardina.