Els alumnes de 4t d’ESO de l’escola La Salle de Figueres van organitzar el passat 12 de maig la cinquena edició de la cursa solidària SalleTrail, una cita que va comptar amb la participació de 350 persones. La prova va cobrir un recorregut d’uns vuit quilòmetres entre Figueres i Vilabertran, amb el punt de sortida i d’arribada al pati del col·legi.

La SalleTrail tenia una inscripció de 5 (prèvia) i 7 euros. La recaptació es  destinarà a l’associació de lleure El Dofí, dedicada als joves amb discapacitats psíquiques, i a la campanya de Proide, l’ONG del mateix centre docent.

La presidenta d’El DofíMercè Coll, una de les participants, agraí “aquest gest solidari dels alumnes de La Salle cap a una entitat sense ànim de lucre com la nostra. Això demostra els valors que estan aprenent en la seva etapa educativa”.