Excel·lents resultats dels alumnes del col·legi Mare de Déu del Carme de Tarragona en les proves Cangur en els diferents nivells de Primària i Secundària, donant valor a l’aposta del col·legi pel treball competencial i manipulatiu de les matemàtiques.

El millor exemple d’això, el Pau Navarrete Tapias de 2n ESO que va quedar en l’11a posició a Catalunya de la seva categoria, i va rebre el reconeixement i diploma el passat 6 de juny a Barcelona, a la Societat Catalana de Matemàtiques.

Des del col·legi agraeixen a tots els seus alumnes i professors per treballar les matemàtiques per aconseguir que a més de fer-les s’entenguin, “Felicitacions de la nostra comunitat educativa i els encoratgem a continuar treballant amb aquestes ganes de fer-ho cada dia millor”.