El col·legi Sant Pau Apòstol de Tarragona va inaugurar el passat 24 de gener les noves instal·lacions de l’edifici de secundària. Es tracta de quatre plantes que acullen els alumnes de l’ESO en el seu dia a dia i que s’han reformat per tal d’adaptar-se a les actuals necessitats de l’alumnat.

Durant l’acte, hi va intervenir el Conseller d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, Manel Castaño, qui va destacar la rellevància del vincle fonamental entre els centres i l’ajuntament, i que es visibilitza acompanyant les comunitats educatives en aquests “significatius moments” de la vida escolar. També va adreçar unes paraules a alumnes, mestres, professors i equip directiu la inspectora d’Ensenyament dels Serveis Territorials de la Generalitat de Catalunya, Teresa Freixas, qui va reconèixer el caràcter obert i acollidor del col·legi, sempre disposat i disponible per a respondre a les necessitats educatives del territori.

L’últim a intervenir va ser el titular del centre, Mons. Joan Planellas, qui beneí l’edifici tot recordant que el centre celebrava aquell dia la Diada del seu Patró. També animà tota la comunitat, des dels més petits als més grans, a ser referents a acollir la diversitat al centre i vetllar especialment pels més vulnerables. Arranjar els espais és el signe visible d’un col·legi per a tots.

El col·legi Sant Pau Apòstol de Tarragona disposa ara d’uns espais més amplis i diàfans que milloren la confortabilitat dels alumnes i els professionals. Amb millores a l’accessibilitat per a persones amb mobilitat reduïda, l’edifici de secundària ha introduït canvis significatius en la distribució de les aules, dissenyades per adaptar-se a cada grup de treball, les aules de tecnologia i d’arts plàstiques, el gimnàs, aules multifuncionals equipades i els nous laboratoris que, tot just ara, començaran a entrar en funcionament un cop incorporats tots els recursos necessaris.