Alumnes de Jesuïtes Casp, premiats en el 5è concurs de booktrailers

//Alumnes de Jesuïtes Casp, premiats en el 5è concurs de booktrailers

Alumnes de Jesuïtes Casp, premiats en el 5è concurs de booktrailers

Els alumnes de Casp de 2n de Batxillerat Joan Arenillas i Cristina Migó, i Laura Pérez i Laia Digón han rebut el tercer Premi ex aequo en la categoria de Booktrailer més Creatiu en el 5è Concurs de booktrailers per a joves que organitza Bliblioteques de la Generalitat de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya.

En Joan, la Cristina, la Laura i la Laia varen quedar finalistes del 5è Concurs de booktrailers perquè durant el curs 2017-18 l’Escola de Casp va participar des de l’assignatura de Llengua catalana i literatura de 1r de Batxillerat en el Projecte Viquilletra (Projecte col·laboratiu de la Universitat Oberta de Catalunya que compta amb l’aliança del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya), que en l’edició 2017-18 es va centrar en el gènere del booktrailer.

El Joan Arenillas i la Cristina Migó varen fer un booktrailer sobre novel·la L’altra de la Marta Rojals i La Laura Pérez i la Laia Digón el varen fer sobre la novel·la La felicitat dels dies tristos de Pere Antoni Pons.

Divendres dia 11 de gener se’ls va convocar a l’auditori de la Biblioteca Jaume Fuster on es feia l’acte del lliurament dels Premis.

A l’inici de l’acte es va informar que s’havien presentat més de 400 Booktrailers.

2019-02-07T17:24:36+00:00Etiquetes: , |